Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 4 iulie 2015

à la citronnade ;)

Limonada este perfecta pentru sezonul călduros..este o minune, oaza in desert..am simțit săptămana asta cand am avut temperaturi de si de peste 40 de grade in Parisul plin de betoane si oameni..
Mi-am găsit homeostazia cu ajutorul licorii magice preparate cu mare drag astfe..
intr-un borcan mare in care am turnat apa rece ( as fi preferat de fântâna, dar in Paris inca nu am găsit o fântâna adevarat  ca de la tara ), am adăugat pe rând si intr-o alchimie perfecta, sucul stors proaspăt de la 4-5 lămâi, 2 fire de menta proaspăta din grădinița mea de plante ;), o lingura de miere de Romania, o bucata mica de ghimbir ras mărunt si pentru mai multa răcoare si refresh am adăugat cuburi de ceai verde înghețat!! Cu toată modestia e un deliciu, o faceti rapid si e si mai buna a doua zi..mai aromata si mentolata ;) 
Pentru o vara de poveste...
Va pupa Anuska :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu